Laatste schooldag en examens klas 4

Voor klas 4 is er een spannende tijd aangebroken. Vorige week hebben de leerlingen hun laatste schooldag gevierd door ons te verrassen met partypoppers. Dat was voor sommigen even schrikken, maar dat is natuurlijk ook een beetje de bedoeling! Op woensdag was er geen les meer en hebben we met een hoop collega's en enthousiaste leerlingen een vossenjacht gedaan, de stormbaan getrotseerd en gezellig gebarbecued.

Dan zijn vandaag de examens echt begonnen! Al vroeg zaten de eerste leerlingen vol gezonde spanning in de examenzaal om geschiedenis te maken. In de middag kwamen alle vierdejaars naar school voor het examen Engels. Tot nu toe verliep dat allemaal goed en we wensen iedereen nogmaals heel veel succes de komende tijd!